Koronaviruset - kva dekker forsikringa?

Vi har stor pågang på telefonen, det er fint om du ikkje ringjer oss dersom det ikkje er akutt, men bruker tenestene våre på nett. Vi følgjer styresmaktene si oppfordring og jobbar også heimanfrå.

Har du helårs reiseforsikring?

Heilårs reiseforsikring dekkjer kostnader ved avbestilling av bestilte utlandsturar

Har du bestilt reise før 12. mars med avreise i perioden 12. mars til 14. april?

Utanriksdepartementet (UD) oppdaterte sine reiseråd den 14. mars 2020.

I perioden 14. mars til 14. april gir dei råd om at nordmenn ikkje bør reise ut av Norge, og at nordmenn som er i utlandet bør komme seg til Norge så snart som mogleg.

Dette rådet har medført at dei fleste flygingane til utlandet er innstilt. Flyselskapa refunderer bestilte billettar når flyet er innstilt. Mange hotell held også stengt. Disse hotella refunderer for betalte overnattingar sjølv om din bestilling i utgangspunktet ikkje kan avbestillast.

 

Refusjon av utlegg i samband med reise

Skulle du få utlegg som ikkje lar seg refundera ber vi deg ta kontakt med oss. Vi dekkjer dei utlegga du har som ikkje blir refundert av reisearrangør (slik som flyselskap, hotell, reisebyrå m. m). Vi treng då ei stadfesting frå reisearrangør på at dei ikkje refunderer dine utlegg.

Vi dekkjer også meirkostnader du har ved å booke om flybillettar for å komme deg heim til Norge på ein tidlegare dato enn opphavleg bestilt. Kontakt flyselskapet for ombooking.

Vi erfarer at dei fleste turarrangørar (inkl. flyselskap) har veldig mange førespurnader no. Det kan hende at dei ikkje behandlar din avbestilling før nokre timar før avgang. Vêr trygg på at du får refusjon så lenge reisa er innstilt av arrangør, og reisa er bestilt før reiseråda vart gitt.

 

Avbestilling av reiser med avgang etter 14. april

For reiser med avgang etter 14. april er det per nå ingen moglegheit til å avbestille (utan at du eller nokon i reisefølgje er blitt sjuke). Dette blir det gjort fortløpande vurderingar av.

Denne sida blir oppdatert dersom det skulle komme endringar i perioden UD gir fråråding om å reise til utlandet.

 

Vi er her for deg

Kontakt oss på tlf. 915 03 850 (tast 2), eller meld skade her - så finn vi ei løysing.

Spørsmål og svar

Har du reiseforsikring gjennom kredittkortet ditt?

Dette bør du vite om kredittkortforsikringen når du sitter "koronafast" hjemme!

På grunn av koronautbruddet behøver mange å endre sine reiseplaner og avbestille eller endre allerede bestilte reiser. For å kunne avbestille uten at du eller noen i reisefølget er syk, trenger du en ordinær helårs reiseforsikring. Dette dekkes ikke av forsikringen inkludert i kredittkortet.
 
Foreløpig gjelder følgende i forbindelse med koronautbruddet (informasjonen oppdateres fortløpende)
•  Ved legeordinert karantene eller sykdom dekkes avbestilling av reise, dersom karantenetiden /sykdom hindrer avreise. Avbestilling som følge av UD sine reiseråd dekkes ikke av denne forsikringen.

Vi anbefaler deg å ta en titt på våre forsikringsvilkår og gjøre deg kjent med de ulike dekninger. 
Lurer du på hva forskjellen er mellom de ulike reiseforsikringer? Ta en titt på vår dekningssammenligning.

Behøver du å melde skade, kan du enkelt levere skademeldingen på nett.

Spørsmål og svar om din reiseforsikring via kredittkortet